Consiliul Judetean Giurgiu va invita la achizitia de :
Prevenirea și combaterea înzăpezirii pe drumurile publice-întreținerea curentă pe timp de iarnă a drumurilor județene din județul Giurgiu, în perioada 27 noiembrie 2023 – 15 martie 2024, defalcată astfel: 27 noiembrie 2023 – 31 decembrie 2023 și 01 ianuarie 2024 – 15 martie 2024 – LOT 1, 2, 3, 4, 5.
Atribuirea contractului de achizitie publica, se realizeaza prin: negociere fara publicare prealabila a unui anunt de participare.
Sursa de finantare a contractului: bugetul propriu al judetului Giurgiu;
Documentele care insotesc oferta sunt:
– Scrisoarea de inaintare;
– Imputernicire si copie Carte de Identitate a imputernicitului;
Limba de redactare a ofertei: limba română
Perioada de valabilitate a ofertelor: 3 luni
Pretul va fi exprimat in LEI, fara TVA
Criteriul de atribuire : pretul cel mai scazut
Pretul ofertei este ferm in LEI.
NU se accepta actualizarea pretului contractului.
Data si ora limita de depune a ofertei – 24.11.2023 ora 900
A nu se deschide înainte de data – 24.11.2023, ora 915
Data si ora negocierilor:
Lot 1 -24.11.2023, ora 1200
Lot 2-24.11.2023, ora 1230
Lot 3 -24.11.2023, ora 1300
Lot 4 -24.11.2023, ora 1330
Lot 5 -24.11.2023, ora 1400
Depunerea ofertei se va face la Registratura Consiliului Judeţean din municipiul Giurgiu, str. Bucureşti, nr. 10, camera 003 bis, parter.
Anexăm : Documentatia de atribuire in baza careia se vor elabora ofertele.
Pentru informatii suplimentare ne puteti contacta la tel. 0372462635, persoana de contact – Lincan Ingrid Maria.