CONSILIUL JUDEŢEAN GIURGIU va invită sa depuneti oferta, in vederea atribuirii contractelor de servicii: Prevenirea și combaterea înzăpezirii pe drumurile publice-întreținerea curentă pe timp de iarnă a drumurilor județene din județul Giurgiu, în perioada 07 decembrie 2023 – 15 martie 2024, defalcată astfel: 07 decembrie 2023 – 31 decembrie 2023 și 01 ianuarie 2024 – 15 martie 2024 – LOT 4 prin procedura de negociere fara publicare prealabila a unui anunt de participare.
1. Obiectul contractului: Prevenirea și combaterea înzăpezirii pe drumurile publice-întreținerea curentă pe timp de iarnă a drumurilor județene din județul Giurgiu, în perioada 07 decembrie 2023 – 15 martie 2024, defalcată astfel: 07 decembrie 2023 – 31 decembrie 2023 și 01 ianuarie 2024 – 15 martie 2024 – LOT 4.
2.Atribuirea contractului de achizitie publica, se realizeaza prin: negociere fara publicare prealabila a unui anunt de participare.
3. Sursa de finantare a contractului: bugetul propriu al judetului Giurgiu;
4. Documentele care insotesc oferta sunt:
– Scrisoarea de inaintare;
– Imputernicire si copie Carte de Identitate a imputernicitului;
5. Limba de redactare a ofertei: limba română;
6. Perioada de valabilitate a ofertelor: 3 luni
Pretul va fi exprimat in LEI, fara TVA.
7. Criteriul de atribuire : pretul cel mai scazut;
8. Pretul ofertei este ferm in LEI.
NU se accepta actualizarea pretului contractului.
Data si ora limita de depune a ofertei – 06.12.2023 ora 900.
A nu se deschide înainte de data – 06.12.2023, ora 915.
Data si ora negocierilor:
Lot 4 – 06.12.2023, ora 1330.
Depunerea ofertei se va face la Registratura Consiliului Judeţean din municipiul Giurgiu, str. Bucureşti, nr. 10, camera 003 bis, parter.
Anexăm : Documentatia de atribuire in baza careia se vor elabora ofertele.
Pentru informatii suplimentare ne puteti contacta la tel. 0372462635, persoana de contact – Lincan Ingrid Maria.